Ridit dressyr idag :)

hejsan! har nyss käkat mat.. kom hem för ca 40 minuter sen , har varit och ridit två timmars dressyr på Latte ;)
det gick bra! (y) ska kika lite på läxorna nu och sen kolla Tv!
skoldagen var låång och jobbig idag,.. alla tisdagar suger i skolan (n) men men.. *just live with it*
imorgon är det inget ridning , så jag ska nog bara va hemma tror jag :P
På torsdag ska jag operera mig :( har vätska bakom trumhinnan och har faft det ända sen jag var liten..
har gjort det nio gånger och det blir tionde gången nu. Jag hoppas verkligen detta är sista!
så jag är ledig hela dagen ifrån skolan på torsdag.

 Latte som jag red idag:D

Pusspå er ! <'33

Kommentarer
Postat av: Felicia

lycka till gumms !! < 33

2010-02-10 @ 15:45:08
URL: http://www.nogg.se/felicia96

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0