Scandinavium idag :D


Idag har jag varit i Scandinavium med isabell,hennes mamma och mormor hela dagen!! Det var verkligen grymt kul , måste göras om!
Det var ju första gången jag var där så jag blev skitchockad när jag kom in till arenan! Det var jättestort ;O :D vi kollade vi på hoppningen och Gp-ponnyn + gick massa på mässan :D
Jag köpte inte så jättemycket men ändå lagom ;) En montain horse T-shirt i rosa, En ljusblå långärmad ridtröja, rosa kingsland strumpor, och 14 par vanliga strumpor .. det var ett special pris som man kunde ta 14 strumpor för 100 kr :D Sen så gick jag och isabell omkring och letade i evigheter efter snygga ridbyxor i ett "bra" pris , vi hittade bara svindyra men tillslut så hittade vi ett par jättefina jeans ridbyxor som kostade 250 :- så dom köpte vi (y) <3 Och så fick man ta gratis bindor ifrån libresse så vi passade på at ta massa :)
sen åkte vi hem ca halv nio! Har haft grymt kul allafall :D

Jag är suupertrött nu efter en lång dag så det kommer inga bilder ikväll för jag måste sova nu känner jag ;) men jag lovar att ladda upp bilder imorn!

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0