Ska snart rida :)

FREDAG :D <3
ska om ca en halvtimme bege mig till stallet för att rida! Det är hoppning idag, ett plus på det.
Äntligen är der fredag och bara en dag kavr till Scandinavium med isabell :) kommer bli grymt kul!
Skoldagen idag var bra men väldigt seg. Jag var inte mdd på badet eftresom jag inte får bada riktigt än efter operatinen (öronen) så jag, sanna, alice, erika, holia, ida och erika fick gå promenad till odenhallen och sedan til Lidel ;) Har ätit och kollat lite på sex and the city ska aldeles strax börja byta om och åka till stallet.
Jag fick en T-shirt, tröja och jacka av pappa igår från hans jobb :D tack pappa! <3

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0