Tisdag =)

Tja!

har vart i skolan idag , suuperlång dag med massa lektioner :( men det är över nu ;)
efter skolan gick jag hem och pluggad lite matte , som är tills imorn! Jag behövde ett gradmått men hade inget hemma så min storebror hjälpte mig :D sen käkade jag och drog sedan till stallet och red, hoppade Mingla (;
har pluggat lite glosor och sånt nu och käkat mat (y) ska lägga mig ganska tidigt ikväll och läsa , för jag vill vara lite piggare imorn när jag vaknar ;)!
Imorn är det ridning , dressyr =) . Slutar tidigt imorn,  göttans <3
Jag har So och svenska prov nästa vecka + att jag har matte diagnos och utvecklingssamtal :/ ajja :P

Är det något bra på Tv;n ikväll? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0