1 JANUARI 2010

GOTT NYTT ÅR ;)

2010 nudå .. nytt år nya händelser :D
nu kan man bara starta om allt på nytt.. !

hade iallafall en jättebra nyårsafton igår , åt middag med familjen hemma först :)
och sen vid nio drog jag till isabell <3. vi käka chips och drack cola + kollade på film :D
riktigt mys var det! , sen somna vi framåt 2 tiden ..
jag var pigg som en mört på morgonen idag , ovanligt? JA , jag som alltid sover minst till tio , men jag vakna kvart i nio ;oo , och isabell som är morgonpiggare än piggast vaknade halv tio , haha men det är ju somsagt nytt år ;)
jaja.. så käkade vi fruckost och gjorde iordning oss och sånt..
chilla lite framför datan och sen åt mat. sen drog jag hem ca halv 2. Och isabell drog till stallet.
nu ska jag bara ta det lungt! :D
riverside och andra avenyn har tagit ett juluppehåll och sks inte börja föt äns den 20ånde januari :(
bajs (n) , jag som älskar det :( 

men iallafall nu när det är nytt år så ska jag försöka blogga varje dag , ;) (y)

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0