23 Januari

Fredag är bäst! , inget snack om saken..?

har inte gjort supermycket idag. skolan , helt vanlig Fredag :)
sen i slutet vare skridskor.. sen drgo jag hem och käka!
satt vid datan och tog det lungt..
klockan fem drog jag till stallet och red, hoppade Lilla lyckan, gick super (: skitkul äre att hoppa henne (y)
sen var jag hemma ca kvart över sju. Åt pizza mums :P
och sedan kikade på Let's dance och åt godis <3
ska inte göra så speciellt mycket ikväll.. typ sitta vid datan och Läsa Twilight !
måste verkligen läsa ut tvåan nu så jag kan börja med trean ;)
isabell är ju redan på fyran nu , så det känns som jag ligger lite efter ;)

Imorgon ska jag dra till stan en sväng på förmiddagen , kika lite på veromoda. har ju pängar kvar ifrån mitt present-kort där, så jag tänkte se om jag hittade något mer =)

På söndag ska vi kolla på en lägenhet :)
det ska bli riktigt spännande.. den ligger inte så långt ifrån där jag bor nu , så det är ju fortfarande lika nära till skolan i sånna fall :)




Kommentarer
Postat av: isabell :D

ska ni flytta :O?

2010-01-23 @ 09:44:38
Postat av: cissi

bara kolla på en lägenhet som var ledig och verkade bra.

2010-01-23 @ 13:25:28
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0