BUENOS TARDES !

God kväll ;)
ännu en dag har gått.. shit , bara fyra dagar kvar av jullovet.. :(
får allt ta vara dom dom dagarna nu :)

idag vaknade jag klockan nio , drog mig till tio och sedan gick upp och käka fruckost.
Gjorde i ordning mig osv.., halv tolv åkte vi till "pappas tjejs" kompis en sväng ;P
åt vofflor med blåbär och spelade rockband och pingis!
sedan kikade vi på hennes föl som är bara några månader och mamman , fölet var urgulligt :D

var hemma vid  4 tiden , packade lite snabbt och sedan åkte iväg till mamma..
har tagit ett varmt bad och duschat + gjort antsiktsmask :)
och kikat på film *horton* med min lillebror ;)
och nu blir det data en stund här (y)

var på vero moda en sväng igår och kikade på rean lite ..
hittade en grå tunika med paljett tryck på , och en stickad brun tunika :)
har 222 kr kvar av presentkortet , men jag ska nog vänta tills det kommer in
mera vårkläder , och se om jag hittar något ;D

Imorgon har jag inget speciellt planerat..
sova länge , och sedan får jag se vad jag hittar på!

Puss på er ! <'33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0