GLÖM DINA BEKYMMER , IMORGON KOMMER NYA

SAKNA ANDRA AVENYN :( <33
fast det börjar om 10 dagar igen :D

well.. idag har jag fixat på mitt rum en hel del!
köpte tavlor som jag har satt upp och ränsat i mina bokhyllor.
Så nu ska jag bara ränsa under sängen också och fixa lite andra smågrejjor , sen är jag klar med mitt rum :)
Sedan var isabell här en sväng på kvällen :D , vi spelade buzz, kollade film och satt vid datan <3
imorgon är det sista dagen på jullovet :(( jag vill ha meera loov !!!!!!
fast det är bara 5 veckor i skolan som kommer flyga förbi ;) och sen är det sportlov :D
ska väl åka på skidsemester sen på påsklovet eller något sådant :)

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0