Hejsan :D

tja !

hann inte blogga igår.. , jag var döötrött och mådde inte alls bra på kvällen ;s typ ont i huvet och spyfärdig :(
menmen.. imorse var jag iallafall  bra igen :)
igår var det skolan först , väldigt lång och jobbig dag! tisdagar är den väärsta skoldagen på veckan!
sen red jag på eftermiddagen :) red Bork , det gick bra =)

idag har jag oxå varit i skolan.. ganska soft dag , slutade 14:10 :D
sen drog jag hem , åt pannkakor (a) och satt vid datan osv..
sen drog jag till stallet och red Gizmo , det gick prima ballerina (y)
har kikat tv med massa filtar :D
ska kolla igenom datan lite snabbt här och sen ta en dusch ;)

Puss på er ! <'33



Sakna Egypten :( <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0