Kom hem från skolan för en stund sen ...

Hej hopp i galopp (:

kom hem från skolan vid tre ungefär (:
mådde ju bra idag så jag kunde gå till skolan fast jag hostade som fan :(
vi hade svenska prov idag , om Astrid Lindgren. Det gick ganska bra faktiskt!
var inte med på idrotten , så jag satt på bänken med Erika typ :)

natten idag var västa natten i mitt liv altså ;@ somnade sent och sov i ca 1-2 timmar sedan vaknade jag igen men hur jag än vände och vred på mig i sängen så kunde jag inte somna om ändå ;O
jag jag låg där vaken isängen för tyrött för att gå upp och för pigg för att somna.. efter drygt tre timmar somnade jag igen och sov 1-2 timme igen och sen skulle jag gå upp ;O
så jag var trött idag kan jag verkligen säga !
bajs på dennna natt , hoppas jag sover bättre nästa natt :D

ska om en liten stund dra till stan med mamma och lillabror , ska kika lite om jag hittar något, skulle tydligen vara rea på Lindex ;) Och så ska jag passa på o käpa en semla också :D har inte ätit någon i år än ;)

Ikväll blir det Pizza, Let's dance och godis  stora lass :D <3

Puss på er ! <'33

        Semla är gott :D <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

stackarn :( <3 hoppas att det blir bättre !!



mums, semla ! :DD



kramar

2010-01-30 @ 10:28:09
URL: http://www.nogg.se/felicia96

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0