MONDAY

Första dagen i skolan igen efter Julovet var faktiskt helt okej :)
är ju alltid lite ovant och så , men våran måndag är riktigt soft! Hade spanska först , lekte fyra man i soffan och körde heta stolen ;) sen hade vi en låång So lektion , kikade på film och lite sånt.. sen mat och rast. Engelska , typ hörförstålse och något häfte om gramatik. Sen hade vi svenska då vi jobbade om Astrid Lindgren. Sen slutade vi 14.10 :'DD ! gick hem , sviiin kallt var det att gå :'§. var hemma 14.35 , tog det jättelungt och typ käkade lite , kolla Tv oså.. och så har jag kollat igenom datan lite! Ska strax ta och damsuga mitt rum och plocka iordning lite..
sen blir det typ kolla någon film eller Tv , ska väl plugga lite engelska+So senare. Imorgon blir det att rida igen efter lovet :') 

Puss på er ! <'33



Gammal bild på mig och min supersöta kusin ifårn Norge ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad söta ni är !! :D

Det lät som en lyckad dag (: kramar !

2010-01-11 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0