Seg idag ;)

får bli en soft dag idag :)
vanade halv elva och läste twilight :D
sen gick jag upp halv tolv och kolla tiv och käka fruckost ;)
ska duscha och göra mig iordning om en stund (y)
ska städa mitt rum ida , tänkte jag! damma och damsuga..
och sen får jag väl knalla iväg och köpa mig en godispåse på filmstallet =)

ska oxå försöka ägna mig åt min bloggdesign idag.. ska allafall försöka fixa den , annars får jag väl hitta någon som kan hjälpa mig helt enkelt :)
läsa ut twilight är ett måste idag oxå! har ca 50 sidor kvar ;)
inte mycket mer kommer hända idag sen...
ska äta tacos ikväll :D <3

var en sväng på stan igår också :) köpte en tröja och två bh (:

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0