Sjuk igen :(

jag är sjuk igen :(
var i skolan idag och det var tema-dag :)
faktiskt väldigt kul :D det var dans, singstar och lite sånt..
efter hade vi innerbandy tunering , jag frös skitmycket och hosta typ hela tiden
så jag skulle nog egentligen avstått innerbandyn men gjort är ju gjort somsagt! =)
sen slutade vi ca tio i två :) , 1 och en halv timme tidigare :)
duscha , bytte om och sånt.
Sen drog jag hem och var hemma ca halv tre..
kände mig inte så bra , frös som attans ;s så jag gick omkring i massa kläder hemma..
käka, satt vid datan osv.. och sedan drgo jag till stallet och red klockan fem =D
Hoppade Lotti (: , faktiskt riktigt kul hon hoppade bra (y)
sen fixa jag iordning och så ,, sedan kom mormor och hämtade mig :)
sen har jag kikat på Tv och ätit.
Vi ska ju ha friluftsdag imorn , men jag mår verkligen piss :(
så jag ska vara hemma..
hostade en massa när jag red oxå så jag ska hoppa ridningen imorgon med.
blir att rida igen den lektionen en annan dag :)
ska försöka skicka iväg ett mail till min ridlärare :*
ska väl sova nu , är supertrött men jag har inte orkat duscha.. så det får nog bli ett varmt bad imorgon :)

Puss på er ! <'33

Kommentarer
Postat av: Anonym

mooget cissi o ta bort kommentaren :S !

2010-01-27 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0