ska plugga nu..

hejsan!
kände mig inte alls bra när jag vaknade idag :(
ont i kroppen, frös och var hostig.. , likadant igårkväll fast ännu värre.
Men jag gick upp allafall vid havl tio, duscha, fix och åt fruckost :)
klockan elva kikade på på lägenheten.. men vi ska nog inte flytta dit , för den vi bor i nu är mycket bättre..
så vi flyttar ju bara någonstans där det är bättre än här och det vare inte.
sen var vi hemma ca halv 12,, mådde inte alls bra då :(
så jag satt lite vid datan och sen kollade på en film =)
men jag mådde inte bättre för det.. sen åt jag lite och la mig och sov ca en timme , och då mådde jag mycket mycket bättre! , så jag ska gå till skolan imorn.. mår inte helt hundra men måste dit ändå :P
har nyss varit ute och gått en liten sväng..
nu ska jag plugga so.. , och glosor '-.-'

sen blire o göra antsiktmask och ta fram kläder till imorn och lite sånt ;)
ska kika om det har kommit några fler smygtittar till nästa avsnitt av andra avenyn ny :'D

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0