Slapp dag ;)

hejsan allesammans ;) sitter nu här på mitt rum och bara slöar (:
har varit ett rikgit slö morgon/förmiddag .. idag! gick upp ca klockan elva åt fruckost och läste Twilight ,
och har suttit vid datan och käkat godis (y)
men det är ju så snöigt och kallt ute så jag håller mig inne idag (a)
jag och också damsugit, dammat och plockat i ordning på mitt rum (y)
ikväll ska jag åka till min pappa.. eller ja kväll och kväll  , blir väl klockan sex (;
så jag ska packa lite sen (:

jag missade ju So provet i skolan när jag var sjuk , så jag vet inte rikgit när jag ska göra det men det blir väl snart... så jag måste plugga lite  sen, ifall jag måste göra det imorgon :P
men jag vill verkligen inte göra det på omprovstid :/ jag hoppas jag kan få göra det på lektion =)

har fyra sidor kvar av twilight , hahah ;) så jag tänkte läsa som nu!
sen ska jag nog glo på en film eller något ...;)

Puss på er ! <'33

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0