Wednesday!

Idag är det Onsdag igen då! :)
hann inte blogga igår för jag kom hem skitsent..
red lektion på Gizmo först mellan fem och sex , och sedan hopptränade jag för Frida 20:15 till 21:15 :)
hoppade Zephyr , var riktigt roligt :D , fast hon hoppar väldigt stort.. ;)
sen var jag hemma 10:10 , duscha och så och kom i säng ca klockan elva .. så jag var ganska trött idag :P
men ikväll ska jag lägga mig ganska tidigt!

Idag har jag varit i skolan först mellan 8 och 14:10 :)
sen drog jag hem , käka lite mat och kikade på världens bästa andra avenyn :D <33
och pluggade lite + kolla datan ;)
sen ca halv fem drog jag till stallet och red Gizmo , dressyr =) han är en riktig liten slöpotatis men det gick ;)
har duschat och ätit och ska fixa lite vid datan nu , och sen plugga lite .. :(
har ju försdökt fixa en bloggheader i photoshop , går inte superbra för jag kan ju inte så mycket i photoshop än men jag får öva ;)

Imorgon har jag inget speciellt planerat , typ chilla =)

Puss på er ! <'33


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud vilken fin bild !!

Lät som en härlig dag < 3 puss

2010-01-21 @ 16:42:07
URL: http://www.nogg.se/felicia96
Postat av: ida i din klass:)

åh, vilken fin bild ! :)

2010-01-26 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0