God natt!



Dagen!


Cyklade ut till stalletvid halv tre, fixade vatten i fyra hagar och sen så tog jag in clea, gjorde iordning henne och sedan red jag på lilla ridbanan, blev lite dressyr och så hoppade jag en liten bock ;)
Sen fiade iordning henne och släppte ut i hagen! Åkte sedan hem vid ca sex... packde lite smått och bytte im, sen åkte vi iväg till mamma. Åt hemmagjord pizza och sen blev det mys i soffan med film och godis :D

Ska nu gå och lägga mig ;)
Imorn blir det gå upp tidigt och gratta min lillebror, han är morgonpigg -.- men kommer lägga mig igen sen efter det ;) Sen rida och på kvällen blir det lite kalas med släkten hemma hos pappa :D

God natt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0