hoppade clea idag..



Jag cyklade iväg till stallet vid halv fem ca, träffade isabellis där och hon skulle hänga på ungponnyn! först gick det bra men sen så skulle hon sitta upp och då typ blev ponnyn rädd tror jag och så ramlade hon av... och slog i röven! ajajaj... stackarn :'/
Sen så tog jag in clea och red henne i ridhuset :D hoppade henne lite grann idag, hoppade ett räcke på lite olika höjder, först lågt och det gick super. Hoppade 85 cm och det gick kanon bra men hon var lite pigg ;) sen så höjde vi upp till 95 cm och så typ sprang hon rakt in i hindret och jag ramlade av över halsen och landade på mitt huvud... hahah xD fast det gick bra med mig men clea sprang ut genom ridhuset upp i stallet, för dörren var inte stängd, men philip fångade henne! Sen så hoppade jag upp igen och skulle hoppa räcket på 80 cm, först så typ svängde hon bara undan (vägrade) två gånger men sen tillslut så hoppade hon allafall :) duktig ponny! ;)

Nu så är jag hos min pappa ;) ska väl snart gå upp och äta räkor med vitlöksbröd och sen blir det kanske se en film?

God natt! :D






Kommentarer
Postat av: fille

det var visst 90cm sa fel

2010-07-31 @ 10:28:56
Postat av: cissi

hahah okej, :P

2010-07-31 @ 11:47:20
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0