Jobbat hela dagen på travet!

Är sjukt trött efter en låång dag! Har stått vid ett bord och sålt axevalla tröjor, sålde ganska mycket men tror det blir mer imorgon ;) tröjorna var lila med silver tryck i år :) jätte coola :D ska ta massa bilderoch ladda upp imorn, glömde att fota idag. Åt hamburgare och lite godis remmar som jag fick av godis gubben ;) han och hans kolega fick varsin T-shirt av mig! hahah han fjäskade lite för han kom fram till mig och gav en ros och kramade mig, hahah! aja, nu är jag trött men ska äta en äggmacka ;) sen blir det väl data & tv och sen lägga mig (:

Imorn så lovar jag att blogga på morgonen innan och åker till travet! 

God kväll :D <3

 sweetie (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0