solat och badat!



Igår så åkte jag och isabell först till ett stall där isabell red en ponny som heter Cindy ;) sen drog vi till vanliga stallet och jag red Clea i paddocken, sen borstade vi på svante :) och så åkte vi hem!
käka mat och sedan kom isabell och sov över hos mig. Vi kollade på film, satt vid datan och åt jorgubbar :D

Idag så gick vi upp vid tio, satt vid datan en stund och sedan åt fruckost och gjorde osss i ordning, sen så velade vi ett tag, vi ville föst åka till badet men det var mulet väder så vi tänkte dra till stallet en sväng, så vi drog hem till isabell och hon bytte om, men då var det varmt ute så då ville vi bada allafall ;) så vi drog upp till badet och solade + badade lite :)
Nu har jag precis städat mit rum lite ;) ska snart äta och sen dra till stallet.

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0