Stallet!



Vartit i stallet ;) red dressyr på Clea, och sen kom isabell så då hoppade jag en liten bock ett par gånger också..
sedan var vi kvar i stallet ett långt tag till, och isabell snubblade på några stenar så hon ramlade och slog i sin fot och handen, sen svimmade hon också ;s det var jätteläskigt! stackarn <3
Nu hade iaf FRida köpt ett nytt flugtäcke till Clea som passade bra :D det var ljusblått med lite mörkblått..
slänger upp några bilder på det imorn!

Nu håller jag på och kollar på film :D High school musical 1 det är ju sådana filmer man kan se om och om igen utan att tröttna ;) ska käka sen också som jag fortfarande inte har gjort, för är inte speciellet hungrig!
Sen blir det sova!

Imorn tänkte jag sola om det blir bra väder och sedan rida ut Clea ;D

God kväll ;) <3

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej cissi!

jag ska åka till malmö-sjukhus idag. Har cp ont, knappt kunnat sova :S

men hare bra, vi kan väl höras sen?

om jag nt svarar så är jag på sjukhuset, ring då min mamma istället isånnafall :)

/ pusss isabell ;)!

2010-07-06 @ 07:58:49
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

åhh, ska du? :( stackars dig! <3 hoppas det går bra bara! Krya på dig, ah vi hörs sen :)

Okej :P Hur blir det med Falsterbo då?

Krya på dig!

/ puss & kram cissi! <3

2010-07-06 @ 11:59:04
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0