Today :D

Var i stallet nästan hela dagen. Hjälpte isabell lite först med att packa, duscha sickan och putsa! SEn åkte hon iväg till Varberg på meeting ;) kommer sakna henne <3
Sen så red jag clea, belv lite dressyr i paddocken, och jag red med gummisnodd idag. Förra gången så gci det jättedåligt att rida med gummisnodd och hon bara tjafsade, men idag gick det superbra och hon gick jättefint på tygel :) Åkte hem vid halv fem typ, käkade mat och sen kikade lite på en film. Sen gick jag ut med en kanin som vi är kaninvakt till ;) och så kom pappa och min lillebror hem från Legoland (danmark) och dom hade köpt två legospel som vi spelat nu hela kvällen ;) askul!

Nu ska jag kolla på Sex and the city (gamla avsnitt) som går på Tv:n klockan elva :D love it!



God natt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0