Varit i stallet hela dagen!



Cyklade till stallet vid halv ett ungefär, hjälpte iza att tvätta lite benskydd och så putsade hon, och så grejjade vi lite där och sen åkte iväg till djursjukhuset med svante "ponnyn isabell lånade som nu är skadad" där han fick nytt bandage. Sen drog jag hem och åt och sen tillbaka till stallet. Jag och isabell red ut clea och sickan i skogen, blev skritt och lite trav! Sen så löshoppade vi ungponnyn som isabell ska rida in :P
kom hem vid halv elva och då var jag helt slut, så satte mig vid datan och sen käkade och kollade på Sex and the city gamla avsnitt på TV:n :)

Nu ska jag krypa ner i sängen! Är jättetrött :P

God natt! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0