Vart med iza och stallet!

Isabell kom till mig idag vid halv tolv typ, vi satt vid datorn och grejjade lite, sen drog vi + min familj till mamma och kikade lite snabbt på min lillebrors dvärghamster ;) sen åkte vi till stan en snabbis också och kikade lite där. Sen åkte isabell hem till sig och jag åkte hem och började packa lite, och åt sedan lunch!
Sen drog jag till stallet vid halv fyra, isabell var redan där. Så hade Clea fått nya skor :D och hon hade ju varit drogad så hon var tvungen att vila några timmar. Men jag och isabell tog fram lite hinder i ridhuset och sen fixade iordning hennes ponny, så red hon och hoppade lite! Sen fikade vi lite och sånt... och gjorde sedan iordning Clea. Och så red jag henne i ridhuset, hoppade lite och isabell hjälpte mig :) . Det gick inte alls bra i början och hon dummade sig -.- , men sedan gick det mycket bättre och det kändes jättebra till slut!
När vi var klara så drog jag och jenny vidare till betet där hon har sina pollar, och så fixade vi vatten och nu har jag varit hemma ett tag, packat lite grann och ätit!
 
Ska ta en snabb dusch nu och sedan packa klart. Sen blir det sova (a)
Imorn drar jag till stallet på morgonen och rider, sen hem o duschar och sen drar jag till Strömstad med farmor och farfar :D 

God natt! :D <3



 

Kommentarer
Postat av: Isabell

gah din lilla råtta kom hem <3

2010-07-17 @ 22:32:14
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

Är hemma nu :D <3 kan inte få tag på dig :'/ men ring mig när du ser detta! :)

2010-07-18 @ 15:57:29
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/
Postat av: Josefine Thorsell

Sötis på bild däru!:D

2010-07-22 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0