Dåligt med bloggandet....

Hej hej! Har varit dålig bloggning nu jag vet, men igår så var jag ju på min gammelmormors urnsättning och sedan red jag ;) Och när jag kom hem så hade jag spräänghuvudverk -.- så jag orkade verkligen inte sitta vid datorn!
Men nu är jag här igen ;) har nyss ätit kyckling, färskpotatis och fetaost sås :D
Vart i stallet hela dagen efter skolan idag, och var stallvärdinna + red lektion, vi red ut idag :D i det underbara sommarvädret com äntligen har kommit...., som jag har längtat (a) Jag red Lilla Lyckan och det gick prima!

Nu ska jag iaf göra mig iordning och sedan lägga mig. Är dötrött efter en lång dag så det är lika bra att sova!

Bloggar mer imorn, ;) <3

Puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0