Har precis kollat på New moon!

Somnade i soffan också ;) hahah! men mamma väckte mig precis och då satte jag mig här (:
Ska snart lägga mig nu för jag somnar snart! är Skittrött ;)


Var i stallet förut och frida sa att Clea inte hade fått någon ny sko ännu, för hon är jättesvår att sko så hon måste typ drogas först, så det trodde hon att dom fixade imorgon! Men jag red allafall Gizmo ;) Dressyr i paddocken och det gick prima! men det är Grymt varmt så man svettades :s
Får se om Clea har fått en ny sko imorn annars så rider jag nog Gizmo igen!
Blir bada och sola med isabell imorn på dagen :D det är väldigt varmt ute nu så man får allt passa på att var ute så länge det varar ;)

God natt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0