Hos mamma nu!

Har nyss kommit hem från stallet ;) Blev som vanligt sopa, fodra, hjälpa ridskolebarnen att sadla, tränsa med mera! Sedan så hade vi gymkana idag iegn ;) superkul! mitt lag vann :D

Har precis testat en locktång som jag lånat av min frisör, den var rätt bra men det blir nog ännu bättre om jag blandar lockar från den och med min egen locktång! Så jag ska locka håret imorn på morgonen innan skolavslutningen. Sen så ska isabell komma till mig vid halv åtta så ska jag hjälpa henne att locka henns hår ;)

Nu ska jag äta lite kvällsmat och sedan duscha, fixa nagalr osv...
Går upp rätt tidigt imorn så jhag hinner med allt!

God kväll! :D



Kommentarer
Postat av: Isabell

gud va gött me sommarlov imorgon eller? :D

ses imorgon dåå' <3

2010-06-10 @ 21:18:24
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

ah skitgött :D <3

2010-06-11 @ 12:20:06
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0