Hos pappa :D




Sitter vid datorn här hos pappa nu, kom hit vid halv tre idag (: och nu ska jag va här tills på torsdag =)
Har inte gjort så speciellt mycket idag, mina kusiner som skulle kommit hit mitt på dagen idag, hade kommit iväg senare och kommer nu inte för ens i kväll... så jag får träffa dom imorgon i stället :D

Gick upp halv elva hemma hos mamma idag, var sjuuukt trött (: hahah ingen aning varför men...
Sen käka jag fruckost, kolla på tv, städade mitt rum, packade, gjorde mig iordning, åt och sen åkte vi till pappa!
Har läst en ny tidning som jag fick (: + fixat mitt Spotify, ränsat och fixat iordning har bara lite kvar ;) men skönt att jag nästan är färdig allafall :D
Nu ska jag strax åka iväg till mamma och cykla hem min cykel. Det ösregnade ju förut så då ville jag inte cykla!

Puss på er ! <'33

:D


Kommentarer
Postat av: ida

fina bilder:)

2010-06-20 @ 19:26:23
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: cissi

ida, tack :D

2010-06-20 @ 22:12:26
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0