Kommit hem från skåne!

Kom hem ifrån skåne för ca en timme sen ;) Idag så gick jag upp vid tio och så gjorde i ordning mig sedan åt vi fruckost och direkt efter kom min andra morbror och hans fru :) så fikade vi lite! Sen åkte vi till ett jättefint berg där vi köpte glass :D och stannde där en stund för att kolla på utsikten! Sedan åkte vi tillbaka hem till mina kusiner och packade ihop, sedan åkte vi till halmstad och badade :D efter det åkte vi vidare till Burger king och åt! och sen åkte vi hem! ;) 
Har varit jättekul både idag och igår =) 

Nu ska jag jag ladda över bilderna från midsommarafton och Liseberg så dom kommer snart upp här!

Puss!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

*frukost

2010-06-29 @ 04:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0