Liseberg igår!

Jag var ju på Liseberg igår med alva, Gustav, min farbror och hans tjej :D var superkul!
Vi kom till Göteborg vid tolv, men det öppnade inte för ens ett, så vi gick till en resturang och åt lunch :) jag åt Pizza <3 Sen gick vi in på Liseberg vid ett :D Åkte mest "småbarnsgrejjer" med lill-kusinen Alva för hon kunde ju inte åka "de tuffare grejjerna" men jag åkte allafall Balder och Hanghai (stavning) :D fast jag åker säkert dit någon mer gång i år och åker allt annat ;)
Jag fick hundra krornor av farmor och farfar så jag spelade på några godishjul men vann inget :( min farbror vann en stor dumle och en stor Aladin chokladask ;) så han var snäll och gav mig två choklad askar och tre påsar dumle :D mums!  Åt också två glassar, korv med bröd, sockervadd och en polka klubba :) <3
Var jättekul!

Mina bilder är inte överladdade än, så dom kmmer så snart som möjligt! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0