Messa hela dagen :)



Förlåt för dåligt bloggande idag..., men jag har varit på Livet på landet messan i skara axevalla i stort sett hela dagen ;)
Åkte dit med Jenny, hennes syster och min lillebror klockan ett typ ;)  så har vi gått runt där, kollat på olika uppträdanden, bland annat några som var med i talang 2010 :)
Och så smakade vi på en massa mat och sånt :) Sen så åkte jag o min lillebror häst o vagn till axevalla stallet och ryktade några shettisar :D skitsöta!
Köpte ingenting där. Men kollade på en massa! Och har gått supermycket så jag kommer nog somna gott nu ikväll :)

See you tomorrow :D

Jag lägger nog upp lite bilder ifrån dagen imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0