Midsommararafton!

Idag är det midsommarafton :D Är ju i skåne hos mina kusiner och lånar deras dator just nu ;)
Har varit en superbra dag! Kom hit vid tolv och då åt vi lunch. Sen gick jag, lillebror och min kusin en liten promenad med en hund dom dom är hundvakt till! sen åkte vi på ett traktorsflak till midsommarstången! Där satt vi och fikade ;) När vi hade varit där så åkte vi iväg till havet ´<3 så jag tog årets första dopp i havet :D skönt!
När vi kom hem drack vi drinkar och åt chips ;) och sedan grillade vi på kvällen :)
Nu har vi precis ätit jordgubbar med grädde och glass, och kollat på en film :D Det har varit  jättefinty väder hela dagen ;) <3
 
God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0