Natt

Är jättetrött och ska lägga mig nu! Har bara myst här hemma ikväll. Ätit grillat, kollat på Talang + modern family och ätit godis :D och sedan kolla jag o min familj på göta kanal 2 ;) och åt jordgubbar med glass :D

Red två lektioner på raken idag, det var terräng :D och jag red Lilla Lyckan båda lektionerna ;) gick duperbra!
jag har bränt mig på hela armarnqa också :P

Stackars isabell :/ hennes ponny svante har blivit skadad och är inne på djursjukhus :( ysch vad hemskt!



Imorgon (lördag) så ska jag på "Livet på landet mässan" i skara axevalla ;)
Min pappa ska sälja grejjer där tillsammmans med hans företag så han åker dit tidigt. SEdan åker jag, Jenny och min lillebror dit lite senare ca 12 typ ;) efter att jenny har ridit!
Så jag ska typ sova länge och tare lungt på morgonen! (:

Gooood natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0