Ridit Clea :D

Jag, isabell och hennes söta hundar promenerade ut till stallet vid två ungefär ;) så tog jag in Clea för hon skulle få en ny sko :) Sen åkte vi till sickan, isabells ponny som är på bete! vi borstade på han och lite sånt.. Sedan åkte vi vidare till donken och köpte glass :D Mcflurry marengswiss :D var suupergott verkligen!
Sen åkte jag hem och åt :D och sen videre till stallet :D lilla Clea stod i en box och väntade på mig, och så hade hon fått massa solkyddssalva på rumpan och mulen för hon hade bärnt dig :( så hoppas det hjälper! jag hade ju tänkte att skritta henne bara, men frida sa att jag kunde rida helt vanligt (: skritt, trav och gallop ;) s¨jag red dressyr i paddocken och sen gick med henne en stund (;
Imorn så ska jag nog rida ut :D

Nu ska jag sitta och mysa vid datorn resten av kvällen :)
Imorn blir det bada och sola med isabell ;) och sedan ska jag ta spruta :( livmoderkanser sprutan!
och så blir det rida på kvällen :'p

Godnatt!



Solkyddsfaktor ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0