Skara sommarland idag :D



Har varit på Skara sommarland idag med isabell ;) det var superkul!
Vi började med att åka några karuseller och sen badade vi, sen blev det äta och åka karuseller igen och så bada en gång till :D superskoj!
Men det var en massa fiskmåsar som flög omkring över där man badade, så när jag låg och sola så kände jag bara något varmt landa på mitt ben, och det var en fiskmås som bajsade på mig ;O ysch det var verkligen äckligt! men jag tvättadde bort det direkt!
Vi åkte hem vid fem och sen vid sju åkte jag till stallet, red lilla Clea :D så söt är hon och det gick bra! red dressyr i paddocken! men precis när jag hade börjat rida så märkte jag att hon gick lite konstigt ;o så kollade jag och hon hade tappat en sko! men jag ringde frida och hon sa att det inte var någon fara och att jag kunde fortsätta rida, så skulle dom fixa det imorgon! och hon gick normalt sen ;) efter jag hade ridit så putsade jag hennes sadel och träns!
Har precis ätit och ska snart hoppa in i duschen! sen ska jag lägga mig för jag är dötrött efter en låång dag!

Imorgon ska jag till örondoktorn klockan tio! sen blir det bada och sola med isabell! :D och sen rida ut på Clea =)

God kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0