Skolan, shopping, plugg!


God kväll :D har nyss ätit kvällsmat och ska nu göra mig iordning och fixa lite grejjer för att sedan krypa ner i min sköna säng och läsa ;)

Skolan idag var välfigt chill, inte så mycket arbete på lektionerna untan bara soft. + att vi fick glass på spanskan :D <3 Efter skolan så cyklade jag hem i regnet -.- och tog på mig torra mjukiskläder (a) Sedan åt jag, satt lite vid datorn och sen vid ca halv fyra cyklade jkag iväg till granngården. Skulle egentligen köpt ett par ridbyxor men hittade inga jag ville ha. Så jag köpte i stället rosa rosetter till hästmanen och ett rosa-lila shabrak :D jättefint var det! Jag ska ju kanske börja tävla Zephyr i höst så då kan nog det vara fint att ha =)
Seb åkte jag vidare hem till mamma och så drog vi till vero moda och bytte min skolavslutningsklänning till en annan blommig klänning som nog blir mer användbar! köpte också ett par ljusrosa örhängen.
Sedan åkte vi till willys och köpte martchmellows (stavning) som jag ska ha på mentorsdagen på onsdag då vi ska grilla på berget ;) och så köpte jag lite godis som jag ska ha på egnegsla lektioen imorn.
Efter det åkte vi vidare iväg till min frisör och frågade om hon hade en locktång som jag lånade av henne på skolavslutningen förra året. Hon hittade inte den men skulle leta, så jag ska ringa henne senare i veckan och om hon hittat den så ska jag få låna den i år igen :D <3

Var hemma sen vid kvart över sex, la mig o vilade lite och sen pluggade lite på teknik provet som vi har imorn!

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0