Sommarlovet går fort!

Vid halv elva idag vaknade jag av att isabell ringde till mig, hahah! jag var supertrött! men vi bestämmde allafall att vi skulle dra och bada :D så jag käkade fruckost och gjorde mig iordning och packade en väska, sen drgo vi iväg till badat! Solade o badade till ca tre! sen gick vi upp och duschade och sen cykla jag hem!
har diskat -.- vart på stan en snabbis för att kolla om en grej fanns men det fanns inte! så jag cyklade hem igen och sedan grejjade lite med kläder, la in i en större byro och flyttade ming tv :) blev jättefint!
sen cykla jag till statoil och köpte en tv- tidning!
Har precis snackat med pappa! Och jag skulle eventuellt åka tåg till mina små kusiner om några dagar, men dom skulle komma hit i helgen! så det blir väl kanske att jag åker dit i slutet av sommaren i stället :)

Nu ska jag strax äta och sen kolla på Tv!

Puss! <3

  suddig bild på Zephyr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0