Test!

Har inget att göra just nu så jag kör lite frågor!

senaste-
Låt du hörde:
Nothin on you [feat. Bruno mars]
Film du såg: Hight school musical 2
Mat du åt: Falukorv och potatismos
Kram: mamma, tror jag :P
Puss: ingen aning ;'p
Känslan: Trött
Resa: haha, det var väl Halmstad! annars Norge!
Glädje: Det underbara vädret <3 och att sommaren äntligen kommit!
Dröm: Den jag drämde i natt antar jag, hahha xD kommer inte ihåg exakt vad jag drömde men jag kommer iallafall ihåg att jag typ åkte runt överallt och när jag väl kom hem så var det värsta festan utanför mitt hus med massa folk! haha! 
Person du träffade: min familj, annars isabell!
Personen du pratade i telefon med: pappa
Personen du fick sms av: sanna
Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig ätit det?
Gången du var utomhus: idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kommer inte ihåg, men rätt nyss allafall!
Saken du köpte: En ansiktsmask tror jag :)

Allmänt:
Ska bli skoj:
kolla på film!
Ska inte bli skoj att: haha, vet inte riktigt!
Sparar till: En häst, nemen det skulle nog ta väääldigt lång tid så jag vet inte riktigt!
Pålägg som gäller: Just nu: Skinka :D
Önskar att jag var bättre på: mycket...
Dagens dryck: saft ;)
Vad saknar du: kommer inte på något just nu...
Tre band/artister: Erik Saade :D , lady gaga och typ Ellie Goulding
Vad har du gjort idag: solat och badat med isabell :D
Brukar du svära mycket: varje dag allafall!
Hur tidigt stiger du upp: När det är skola typ halv sju -.-
 På helgerna: 10 :)
Vad ska du göra ikväll: Se på film tror jag ;)
Hur många timmar sover du per natt: Nu på sommarlovet blir det säkert 10, 11 :D annars kanske 8/9 :P
Vad är det för veckodag: Torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Typ, Falsterbo med isabell :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Jeans shorts :D
Längd: 152 cm när jag mätte mig senast men nu kanske typ 153/154 :P
Vikt: 42 kg...
Byter gärna garderob med:  Sharpay i High school musical tror jag :D
Byxa eller kjol: Byxor tror jag :P
Senast utlästa bok: Ljudet av ditt hjärta
Mitt rum kan beskrivas som: Har två stycken, och typ många tavlor ;) hahah!
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, varm, filmsugen!
Jag tränar: bara ridning :P
Jag ville bli när jag var liten: Dagisfröken!

Nu blir det allafall film! Tänkte se High school musical 3 ;)



God kväll :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0