Tisdag :D

Har gjort en hel del idag faktiskt :) Gick upp vid tio och åt fruckost + gjorde mig i ordning! sen åkte jag, alva och min farbror till badet och badade ;) efter vi hade badat åkte vi till stan och köpte glass :D
sen åkte vi hem till farmor och farfar en stund och såg på film! Sen cyklade jag hem och åt och sen vidare till stallet och hämtade mina ridstövlar! Sen åkte jag tillbaka till farmor och farfar och träffa lilla Alva o Gustav :D
Käkade också mat där och jordgubbar med glass <3
Har varit hemma ca två timmar nu, och har suttit vid datorn :) blir bara mys framför Tv:n ikväll tror jag =)

Imorgon så ska jag åka till Göteborg med mina kusiner :D blir Universeum eller Liseberg där :) <3
Ska bli skitkul! ;)

God kväll :D

Söta Alva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0