Tisdag !



Hejsan! Skolan idag var som vanligt,! Sen cyklade jag hem och åt, och sen cyklade vidare till satllet och skulle hoppa terräng på King :P Det gick bra i början men sedan blev han väldigt pigg och när vi skulle hoppa ett litet "nerhopp" så drgo han bara iväg och kastade av mig :/ så jag slog i huvet lite och skrapade axeln, men annars gick det bra! Jag mår ju bra nu men jag red inte den andra lektionen också för jag var lite yr och illamående, så jag tar och "rider igen" på fredag istället ;) Har tagit det lungt, läst tidning och ätit mat + isglass :D <3
Nu blir det plugg, har ju teknik prov och matte prov på torsdag ;s

Imorn så ska pappa hämta mig efter skolan och så ska vi åka på min gammelmormors urnsättning :P och efter det ska jag rida :)

Puss på er ! <'33

Kommentarer
Postat av: felicia

ajj :( hoppas att det gick bra!! sötis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0