Back to school !

Idag har jag varit i skolan igen efter en långhelg, var inte så kul direkt men vad ska man göra...
hade massa lektioner och slutade tjugo över tre. När jag kom hem åt jag och sedan åkte till stallet coh red Lilla lyckan, hihi har ridit henne nu nästan varje gång de senaste 2/3 veckorna :) hon är jättesöt!
Sen var jag hemma ca kvart i sju... har suttit här vid datan en lång stund och viviann har fixat min design :) hihi tack så mycket! :D Jag kan fortfarande inte se den helt än men det fixar sig säkert snart :)
Har pluggat lite snabbt också på mina spanska meningar som är tills torsdag , denna veckan är ganska tom på läxor. Gud vad skönt! Imorgon kanske jag cyklar till skolan för första gången nu på jättelänge, ska bli skönt att slippa gå hem från skolan för det tar så lång tid nu när jag bor hos pappa!
Har precis ätit också och ska nu göra mig iordning för att sedan se på Desperate housewifes klockan nio =)

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0