Första dagen på påsklovet <3

Idag var det första dagen på påsklovet :) det är så himla skönt att slippa skolan en vecka nu!
Vid två tiden idag åkte jag och isabell till stallet. Vi red ut en lång stund! Sickan och svante, riktigt kul var det!
Sen kom jag hem ca halv sju. Åt mat och kolla Tv :D
Nu håller pappa på och installerar in min Tv, så jag ska strax ta kort på hela mitt rum som jag sedan laddar upp här ;) Dagen har varit jättebra!

Imorgon så blir det sova länge, sedan typ duscha, kolla film, sortera kläder, läsa osv..
Sedan ska jag hoppträna klockan fem, och sedan dressyrträna kvart över åtta :D
Vet inte ännu vilken häst jag ska ha på hoppträningen, men senare på dressyren ska jag har Lotti :) <3

Jag saknar Egypten något enormt , att rida i värmen längs med stranden <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0