God morgon <3

gick upp ca klockan tio och har ätit fruckost :D nu ska jag kollan igenom datan och sen göra mig iordning och packa upp, orkade inte göra det igår... var för trött!

jag har tänkt länge nu och jag har bestämt mig för att moblera om i mitt rum, vet inte riktigt hur jag ska göra men jag tror det blir av idag allafall :) , och börjar moblera om lite!
har tröttnat på så som har har det nu och vill ändra lite, hoppas det blir bra :D

Planer för dagen är väl att jag ska till stallet sen lite senare, gå på invigningen av det nya ridhuset och lite så...
Ikväll är det ponnyakuten också, nästa veckas avsnitt som är på svt play <3



Have a nice day! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0