Har ridit, nu blir det plugg..plugg...

ciao, har vart och ridit Cindy :) riktigt kul, det var markarbete!
Nu ska jag äta och sedan plugga till So provet som är imorn! Har inte pluggat så mycket på det ännu, eftersom vi har haft svenska prov och då orkade jag inte plugga på två prov, ifall jag skulle blanda ihop dom.
Så jag får helt enkelt plugga mer ikväll!
Hade utvecklingssamtal idag , det gick bra! Jag vill ju gå frisör linjen på gymnasiet och man måste ha mins 245 p , å jag får kämpa sen när vi börjar på betyg.

Imorgon tänkte jag ha en frågestund på bloggen , :)

Puss på er !<'33

Kommentarer
Postat av: isabell

BRA CISSI

2010-03-03 @ 21:50:15
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0