Hemma från skolan

Jag är hemma från skolan idag , är grymt trött och snuvig, hostig och förskyld så det var lika bra att vara hemma och vila mig idag eftersom jag ändå bara skulle gått halvdag i skolan! Jag sov till halv ni och så har jag kollat lite på tv och ätit fruckost ;). Jag ska sitta här en syund nu och mysa vid datan... och sedan packa upp grejerna jag tagit med hit ifårn mamma, och sedan packa allt som ska med till Sunne , dit jag åker i eftermiddag... Vi kommer nog iväg mellan tre och halv fyra! Det ska bli riktigt kul , jag behövde vara hemma och vila idag så att jag verkligen orkar med att åka till sunne!! Kommer hem på söndag , så det blir hotell, skidåkning, bad, middagar osv...
På måndag är det studiedag och då ska jag klippa mig :D det blir bara vanlig toppklippning.
Jag kommer förmodligen inte att ta med mig datrorn till Sunne, så det blir ingen bloggning för ens jag kommer hem!
Nu ska jag mysa vidare...

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0