Nu väntar en varm dusch :D

Hejsan! Det var ingen ridning idag , jag hade missat att det var temadag och att det inte var något alls så jag stannade iallafall kvar i stallet och hjälpte isabell lite ;) Kom hem vid sju och käkade mat , soppa + mackor!
Har pluggat lite matte , hade massa matte som ska göras klart tills provet på torsdag ;s
jaja nu ska jag hoppa in u duschen och ta en riktigt låång varm dusch ... eller ska jag ta ett bad...?
aja det löser sig! Imorgon äre skolan först , har No prov! :( sen ska jag rida klockan fem! och så måste jag packa för jag ska åka till mamma på torsdag och jag kommer inte orka/hinna med det på torsdag eftersom jag ska vara i stallet hela dagen... ! Kommer inte heller hinna packa på torsdag till Sunne dit jag egentligen ska åka direkr efter skolan på fredag så jag får gå hem tidigare på fredag så jag hinner packa.
Nu ska jag ta ett varmt bad/dusch!



Puss på er ! <'33

Kommentarer
Postat av: isabell

tack för hjälpen (A) <3

2010-03-09 @ 20:39:40
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: Cissi

hihi, det var så lite :D <3

2010-03-10 @ 07:36:01
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0