Pluggar till två prov...

har suttit här en stund nu och pluggat lite på svenska provet... det är ju så mycket man ska kunna och vi har bara tvgå dagar på oss ;O kommer alldrig lära mig! Ska kika lite på So provet nu och sedan äta kvällsmat , ikväll blir det familjen annorlunda klockan åtta!
skolan idag var helt okej , lungn dag! Men snökaos ute så det tog sin lilla tid att promenera hem...
När jag kom hem så upptäckte jag att min katt var alldeles kladdig kring ögat och hon hade det stäng hela tiden , så jag tror hon har ont i sitt öga. Men jag torkade allafall bort "kladdet" och nu ligger hon i min säng och sover ;) så jag hoppas hon mår bättre! Allafall jag åt smörgåstårta och sedan hallonpaj när jag kom hem mums!
Sen har jag kikat på Tv/film och suttit vid datan och bara slappat.

Imorgon är det ridning , förhoppningsvis dubbellektion :)
och första No-lektionen i veckan är , ohnej!!!!

Puss på er ! <'33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0