Ramlat och svimmat

ysch och blä! När jag skulle gå till min svenska lektion idag så snubblade jag ute på den dumma isen och slog i knät, armbågen och handen. + att jag blev smutsig hela min vänstra sida så jag gick in till toaletten och skulle börja tvätta av mig lite men då sa isabell att jag skulle gå till Ingalill (min mentor) och visa att jag hade ramlat , så det gjorde jag och då skulle hon ringa min mamma så sa hon att jag kunde gå in i klassrummet och sätta mig och vänta sålänge, så det gjorde jag. Gick in och satte mig på stolen och väntade lite sedan kände jag mig helt plötsligt jätteyr och allt blev dimmigt och så började mina tårar rinna och så kände jag ingen kraft i kroppen så jag ramlade ihop ner på golvet. Och skakade, iallafall så kom ingalill tillbaka och Ivan och isabell hjälpte mig och hämta min jacka och så för jag frös , sedan kom min mamma och så gick vi till bilden och åkte till vårdcentralen och dom kollade på mig, jag mådde bra men mina byxor hade gått ett hål i knät och det var ett litet jack i knät, men men det läker, sen åkte jag och mamma hem till mamma och kollade på film och vilade lite. Nu ör jag här hos pappa igen och jag mår bättre men är lite illamående och har ont i huvet..!

Men på lite bättre humör blir jag när jag vet att ett nytt spännande avsnitt av Andra Avenyn väntar :D <3



Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0