Sovmorgon tomorrow !!!

Imorgon har jag sovmorgon :D börjar halv tio, OHYEAH (Y) <33
så jag kan vara uppe längre ikväll + sova längre imorn!

Jag har ridit King i två timmar markarbete :) det gick väl bra! King är inte direkt min favorit men det funkade rätt bra ändå ;) ! Glömde tyvärr att ta bilder på honnom , så det blir inga bilder!
men men.. jag ska försöka komma ihåg att fota imorgon istället :D
Nu ska jag plugga lite matte+engelska+spanska ... !
Sen blir det Tv / film rästen av kvällen!

Imorgon så har vi först vanliga lektioner och sedan volleyboll-tunering i skolan , och så slutar vi halv tre/tre
Sen ska jag packa (igen) för jag ska till pappa på torsdag!
Och så blir det ridning (dressyr) klockan fem :D
+ Andra Avenyn :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0