Stallet hela dagen igår

Igår var jag i stallet hela dagen! Slutade skolan kvart över tre och sedan kom jag till stallet kvart i fyra, så hjälpte jag carro med lite hinder (plockade bort och plockde fram) sedan gjorde jag iordning hö till alla ridskolehästar + fodrade dom med hö, kraft och betfor och så sopade jag jela stallgången. Sedan red jag lektion med Lilla lyckan , det var hoppning! Gick superbra, hälften av lektionen red jag Cindy eftersom den tjejen som red cindy inte ville rida cindy eftersom cindy ej hoppade..
så då bytte vi häst så fick jag hoppa Cindy istället :) Efter jag hade ridit fixade jag iordning Cindy och sedan gjorde iordning höpåsar till alla ridskolde hästar morgon och kväll mamma kom och hjälpte mig så det gick lite snabbare :D
Sen kom jag hem ca kvart i nio , så allt tog väldigt lång tid jag jag var dötrött efteråt så jag ska nog fråga carro om jag kan flytta den ridlektionen till någon annan dag så blir det nog mycket bättre!
Det vara allafall jättekul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0